«Η Κομμουνιστική Νεολαία Ελλάδας εύχεται στους μαθητές και τις μαθήτριες καλή επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Φτάσαμε μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, δίνοντας μεγάλες μάχες, κάνοντας μεγάλες προσωπικές και οικονομικές θυσίες, τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς.
Είδαμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει το περιβόητο "νέο σχολείο". Είναι ένα πανάκριβο και ατέλειωτο εξεταστικό κέντρο, χωρίς καθηγητές σε πολλά σχολεία, ταυτισμένο με την παπαγαλία, αλλά και με το άγχος και την ανασφάλεια για το μέλλον μας.
Τη μάχη των εξετάσεων τη δίνουμε με αισιοδοξία.
Το μέλλον μας δεν κρίνεται μόνο στα θρανία των εξετάσεων του σχολείου που κάνει τη ζωή μας "λάστιχο", που βάζει ατελείωτα εμπόδια στα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
Το μέλλον μας κρίνεται και στον αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα.
Τη μάχη των εξετάσεων τη δίνουμε με καθαρό μυαλό.
Το μέλλον μας δεν εξαρτάται μόνο από την ατομική προσπάθεια και τις ατομικές θυσίες, όσο μεγάλες και αν είναι αυτές.
Γι' αυτό, όποιο δρόμο κι αν πάρουμε μετά το σχολείο, είτε συνεχίζοντας τις σπουδές μας, είτε ψάχνοντας για δουλειά, έχουμε συμφέρον να μη συμβιβαστούμε με τα προβλήματα και τα εμπόδια που συναντάμε: τις ακριβοπληρωμένες σπουδές, την ανεργία και την εργασιακή περιπλάνηση, τη δουλειά χωρίς δικαιώματα για ένα κομμάτι ψωμί.
Έχουμε συμφέρον να δυναμώσουμε τη συλλογική διεκδίκηση και δράση για το μέλλον και τη ζωή που μας αξίζει.
Σαν μαχητές θα σταθούμε σε κάθε μάχη που έχουμε μπροστά μας.
Σαν μαχητές θα συνεχίσουμε τη ζωή μας».
Σε ανακοίνωση για την «τράπεζα θεμάτων» στο Λύκειο το Γραφείο Τύπου της ΚΕ τουΚΚΕ τονίζει:
«Με το άνοιγμα χθες της Τράπεζας Θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Λυκείου επιβεβαιώθηκε ότι οι αλλαγές που έγιναν στο Λύκειο οδηγούν στο να "πεταχτούν" έξω από αυτό, όσο γίνεται πιο γρήγορα, τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
Τα θέματα που εμπεριέχονται στην Τράπεζα Θεμάτων -και τα οποία ο εκπαιδευτικός είναι υποχρεωμένος να επιλέξει- χαρακτηρίζονται από υψηλότατο βαθμό δυσκολίας, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές που οι εξετάσεις είχαν αποκλειστικά ενδοσχολικό χαρακτήρα.
Αυτό το γεγονός από μόνο του αποτελεί πρόκληση. Ειδικά για φέτος, δεν λαμβάνεται υπόψη ότι ήταν χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί που έλειψαν μέχρι και τα μέσα της σχολικής χρονιάς και σε ορισμένες περιοχές της χώρας τα κενά δεν καλύφθηκαν ποτέ.
Οι ισχυρισμοί της κυβέρνησης, ότι η Τράπεζα Θεμάτων ενοποιεί τη σχολική ύλη και εξασφαλίζει την αξιοκρατία όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών, είναι προκλητικοί και κάλπικοι. Όπως επίσης αποδείχτηκαν κάλπικοι και οι ισχυρισμοί ότι θα παταχθεί η παραπαιδεία, όταν είναι γνωστό ότι αυτές τις ημέρες οι ιδιοκτήτες των μεγάλων συγκροτημάτων φροντιστηρίων τρίβουν κυριολεκτικά τα χέρια τους.
Η επιμονή της κυβέρνησης για εφαρμογή πάση θυσία της Τράπεζας Θεμάτων, από φέτος, τρεις μέρες πριν τις εξετάσεις, χωρίς ουσιαστικά οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές να έχουν χρόνο να προετοιμαστούν, αποδεικνύει ότι οι αντιλαϊκές αναδιαρθρώσεις στο σχολείο θεωρούνται στρατηγικής σημασίας ζήτημα για κυβέρνηση - Ευρωπαϊκή Ένωση - πλουτοκρατία.
Το ΚΚΕ επισημαίνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη, έστω και την τελευταία στιγμή, η κυβέρνηση να αποσύρει την Τράπεζα Θεμάτων.
Οι προαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο δεν μπορεί παρά να είναι στην αποκλειστική ευθύνη της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών, όπως απαιτεί η παιδαγωγική πράξη, το κίνημα των γονέων, των εκπαιδευτικών και οι μαθητές».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog μας δεν έχει ούτε ειδησεογραφικό χαρακτήρα ούτε έχει θέση ενός φόρουμ.
Δοκιμαστικά ενεργοποιούμε την χρήση σχολίων. Αυτά όμως θα δημοσιεύονται ΜΟΝΟ εφόσον έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα σε σχέση με τις αναρτήσεις, όσα δηλαδή προσφέρουν κάποια επιπλέον συγκεκριμένη πληροφορία (άντε τις πρώτες μέρες μπορεί να κάνουμε μια εξαίρεση).
Γι αυτό είναι πιθανόν πολλοί φίλοι ή "φίλοι" να μην βλέπουν το σχόλιό τους δημοσιευμένο.
Αυτονόητα ΔΕΝ θα δημοσιεύονται απρεπή σχόλια.
Τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ, των μαζικών φορέων, των ταξικών σωματείων είναι διαρκώς παρόντα στην κοινωνία και μπορεί εύκολα να τους συναντήσετε. Όποια συζήτηση, απορία, διαφωνία καλό θα είναι να εκφράζεται δια ζώσης.