Ας τα ξαναπούμε...
Άλλοι «κατηγορούν» κι άλλοι «επαινούν» το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ ότι προχτές στο Σύνταγμα «προστάτεψαν τη Βουλή».
Και στη μια, και στην άλλη περίπτωση, στόχος αυτής της από πρώτη ματιά ερμαφρόδιτης συγχορδίας είναι να φέρουν το ΚΚΕ στα μέτρα τους και να το εμφανίσουν σαν «καθεστωτική» και «συστημική» δύναμη.
Το ενδιαφέρον είναι ότι μεταξύ των «εισαγγελέων - επαναστατών» και των «χειροκροτητών - νομοταγών» που συναπαρτίζουν το ασκέρι του αντιΚΚΕδισμού, συνωθούνται και εκείνοι που πέρσι το Μάη κατηγορούσαν (ή επαινούσαν) το ΚΚΕ γιατί «ήθελε - όπως έλεγαν - να καταλάβει τη Βουλή»...
*
Παρ' ότι όλος ο κόσμος είδε τι έγινε στο Σύνταγμα,
ας το επαναλάβουμε:
*
α) Το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ δεν προστάτεψαν καμία Βουλή, αλλά το δικαίωμα του λαού να διαδηλώνει χωρίς να τρομοκρατείται ή να πέφτει στις παγίδες των μηχανισμών του κράτους και του παρακράτους.
Στην υπεράσπιση αυτού του δικαιώματος, οι κομμουνιστές ήταν, είναι και θα είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, απέναντι σε όσους επίσημους ή ανεπίσημους μηχανισμούς επιχειρούν να το καταλύσουν, με ή χωρίς κουκούλες.
*
β) Οταν οι καθεστωτικές δυνάμεις του κράτους των μονοπωλίων «κατηγορούν» (ή «επαινούν») το ΚΚΕ και το εμφανίζουν σαν «προστάτη» του Κοινοβουλίου από το παρακράτος του (δικού τους) κράτους, άθελά τους ομολογούν ένα πράγμα:
Οτι το σύστημά τους έχει σαπίσει, έχει αντιδραστικοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην μπορεί και - ακόμα χειρότερα - να μη θέλει να εγγυηθεί ούτε καν αυτήν τη στοιχειωδέστερη αστικοδημοκρατική τυπικότητα.
*
γ) Οι κομμουνιστές γνωρίζουν Ιστορία. Θυμούνται, για παράδειγμα, τι έγινε στο Ράιχσταγκ. Και ξέρουν πως όταν οι αστοί θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους δεν έχουν πρόβλημα να καίνε ακόμα και τα Κοινοβούλιά τους, για να στρέφουν μετά την προβοκάτσια ενάντια στο εργατικό και λαϊκό κίνημα.
Τέτοιες προβοκάτσιες το ΚΚΕ είναι αρκετά έμπειρο, ώστε πάνω του να μην περνάνε.
…………………………………………………………………………………………………………….
ΥΓ
«Τα χτεσινά άγρια επεισόδια στο Σύνταγμα (σελίδα 28)»
(σ.σ.: όχι η προβοκάτσια και η δολοφονική επίθεση, αλλά τα «άγρια επεισόδια»)
«μεταξύ αναρχικών και της περιφρούρησης του ΠΑΜΕ (σελίδα 9)»
(σ.σ.: και όχι «μεταξύ» επιτιθέμενων προβοκατόρων και κουκουλοφόρων από τη μια μεριά και των αμυνόμενων διαδηλωτών από την άλλη)
τα προκάλεσαν (πάμε ξανά στη σελίδα 28) οι
«"στρατιωτικού τύπου" αντίληψη για τις λαϊκές κινητοποιήσεις»,
«τα νταβατζηλίκια»,
«οι ιδιοκτησιακές λογικές»,
«ο μαγαζακισμός»
του ΚΚΕ...
*
Επίσης:
«Ούτε μπαίνουμε στη λογική ποιος ήρξατο (κι αυτό στη σελίδα 28)».
*
Τα προηγούμενα δημοσιεύτηκαν χτες (21/10) στην εφημερίδα «Αυγή».
Ο κόσμος της Αριστεράς ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
(Ριζοσπάστης 22-10-2011, σελ.31, στήλη Ημεροδρόμος)
ΥΓ
«Τα χτεσινά άγρια επεισόδια στο Σύνταγμα (σελίδα 28)»
(σ.σ.: όχι η προβοκάτσια και η δολοφονική επίθεση, αλλά τα «άγρια επεισόδια»)
«μεταξύ αναρχικών και της περιφρούρησης του ΠΑΜΕ (σελίδα 9)»
(σ.σ.: και όχι «μεταξύ» επιτιθέμενων προβοκατόρων και κουκουλοφόρων από τη μια μεριά και των αμυνόμενων διαδηλωτών από την άλλη)
τα προκάλεσαν (πάμε ξανά στη σελίδα 28) οι
«"στρατιωτικού τύπου" αντίληψη για τις λαϊκές κινητοποιήσεις»,
«τα νταβατζηλίκια»,
«οι ιδιοκτησιακές λογικές»,
«ο μαγαζακισμός»
του ΚΚΕ...
*
Επίσης:
«Ούτε μπαίνουμε στη λογική ποιος ήρξατο (κι αυτό στη σελίδα 28)».
*
Τα προηγούμενα δημοσιεύτηκαν χτες (21/10) στην εφημερίδα «Αυγή».
Ο κόσμος της Αριστεράς ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
(Ριζοσπάστης 22-10-2011, σελ.31, στήλη Ημεροδρόμος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog μας δεν έχει ούτε ειδησεογραφικό χαρακτήρα ούτε έχει θέση ενός φόρουμ.
Δοκιμαστικά ενεργοποιούμε την χρήση σχολίων. Αυτά όμως θα δημοσιεύονται ΜΟΝΟ εφόσον έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα σε σχέση με τις αναρτήσεις, όσα δηλαδή προσφέρουν κάποια επιπλέον συγκεκριμένη πληροφορία (άντε τις πρώτες μέρες μπορεί να κάνουμε μια εξαίρεση).
Γι αυτό είναι πιθανόν πολλοί φίλοι ή "φίλοι" να μην βλέπουν το σχόλιό τους δημοσιευμένο.
Αυτονόητα ΔΕΝ θα δημοσιεύονται απρεπή σχόλια.
Τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ, των μαζικών φορέων, των ταξικών σωματείων είναι διαρκώς παρόντα στην κοινωνία και μπορεί εύκολα να τους συναντήσετε. Όποια συζήτηση, απορία, διαφωνία καλό θα είναι να εκφράζεται δια ζώσης.