Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΔΗΜΟΣΚΟΠΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ. Ενόψει της επετείου της Οκτωβριανής Επανάστασης - Παράθεση ερευνών κοινής γνώμης για το πώς βλέπουν σήμερα οι πολίτες των τ. σοσιαλιστικών χωρών την περίοδο του σοσιαλισμού (ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - updated 17-4-2019)

ΛΕΝΙΝ: Λοιπόν πώς τα περνάτε στον Καπιταλισμό; Αφιερωμένο στην τεράστια παρακαταθήκη της Οκτωβριανής Επανάστασης παρουσιάζουμε έρευνες...

Δυναμώνουμε το ΚΚΕ παντού! Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές 2019

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ




Σε σχέση με τις τελευταίες ανακοινώσεις σχετικά με την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας – Έδεσσας – Θεσσαλονίκης, με ταυτόχρονη μείωση των δρομολογίων και χρηματοδότηση από την τοπική διοίκηση αντί άλλης πρώτης εκτίμησης υπενθυμίζουμε κατά λέξη (για να μη θεωρηθούμε μετά Χριστόν προφήτες) όσα περιλαμβάνονταν στην ανακοίνωσή μας της 8ης Φεβρουαρίου 2011:

«…Ήδη στελέχη της ΤΡΕΝΟΣΕ και κυβερνητικοί παράγοντες ρίχνουν το σύνθημα: «Βρείτε χρηματοδότηση που να καλύπτει το έλλειμμα και η γραμμή θα λειτουργήσει». Ήδη ακούγονται προτάσεις να χρηματοδοτήσουν οι ΟΤΑ την γραμμή (πράγμα που σημαίνει νέα τέλη για τους πολίτες, νέα σπατάλη του τοπικού πόρου). Ουσιαστικά Δήμοι και Περιφέρειες γίνονται όχημα για να μεταφέρονται τα βάρη λειτουργίας ΔΕΚΟ και υπηρεσιών στους πολίτες.  Βέβαια κάτι τέτοιο και αν ακόμα υλοποιηθεί θα άνοιγε αργά ή γρήγορα νέο κύκλο χρέους και συνέχιση της πορείας ιδιωτικοποίησης. Ακούγονται προτάσεις συγχρηματοδοτήσεις με ιδιωτικές εταιρείες (προτάθηκε ήδη η ΔΕΗ ΑΕ) βάζοντας το θέμα της έμμεσης εκχώρησης σε ιδιώτες.
            Τελικά το σύνθημα «θέλουμε το τρένο» ελάχιστα απέχει από το «θέλουμε το τρένο με όποιον τρόπο» που αντικειμενικά κατατείνει στην επίτευξη των κυβερνητικών σχεδιασμών.
 Διακινδυνεύουμε την πρόβλεψη ότι η γραμμή θα λειτουργήσει, πιθανότατα, είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης από τους ΟΤΑ, δηλαδή νέα μεταβίβαση βαρών είτε με την ένταξη της γραμμής σε «πακέτο» επιδότησης ως άγονης (για να αποτελέσει στη συνέχεια φιλέτο προς πώληση στα πρότυπα των άγονων γραμμών αεροπλοΐας – ακτοπλοΐας με τα καταργημένα δρομολόγια κτλ) είτε με την έμμεση ιδιωτικοποίηση της γραμμής γιατί αυτός είναι ο πραγματικός στόχος. Πόσοι άραγε από αυτούς που ζητούν την επαναλειτουργία της γραμμής είναι έτοιμοι να αποδεχτούν την χρηματοδότηση από τους ΟΤΑ ή την μερική έστω ιδιωτικοποίηση της γραμμής; Πόσες παραχωρήσεις είναι διατεθειμένοι να κάνουν στην τιμολογιακή πολιτική και τον αριθμό των δρομολογίων στο όνομα του «ρεαλισμού»;
Πρέπει να καταλογιστούν οι ευθύνες σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο όχι για λόγους μικροπολιτικής αλλά διότι αυτό σε τελική ανάλυση λειτουργεί και αποτρεπτικά για την επανάληψη ανάλογων μεθοδεύσεων σε βάρος των πολιτών…».
Ολόκληρη η ανακοίνωση εκείνη βρίσκεται στο: http://l-sysp-florinas.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

Συνεχίζουμε τον αγώνα για να μη περάσουν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις.
Απαιτούμε την άμεση επαναλειτουργία της γραμμής με πλήρη δρομολόγια και ανάκληση των αυξήσεων.
Παλεύουμε για δημόσιες, φθηνές συγκοινωνίες  και κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog μας δεν έχει ούτε ειδησεογραφικό χαρακτήρα ούτε έχει θέση ενός φόρουμ.

Δοκιμαστικά ενεργοποιούμε την χρήση σχολίων. Αυτά όμως θα δημοσιεύονται ΜΟΝΟ εφόσον έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα σε σχέση με τις αναρτήσεις, όσα δηλαδή προσφέρουν κάποια επιπλέον συγκεκριμένη πληροφορία (άντε τις πρώτες μέρες μπορεί να κάνουμε μια εξαίρεση).
Γι αυτό είναι πιθανόν πολλοί φίλοι ή "φίλοι" να μην βλέπουν το σχόλιό τους δημοσιευμένο.
Αυτονόητα ΔΕΝ θα δημοσιεύονται απρεπή σχόλια.

Τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ, των μαζικών φορέων, των ταξικών σωματείων είναι διαρκώς παρόντα στην κοινωνία και μπορεί εύκολα να τους συναντήσετε. Όποια συζήτηση, απορία, διαφωνία καλό θα είναι να εκφράζεται δια ζώσης.